Friday, February 25, 2005

9:52 AM
Hari ni Ajak pegi keje sendiri. Keta dah ok. So, malam ni x payah gi jemput dia. Lagipun, maybe malam ni dia balik lambat. Around midnight. X kuaso den nak gi menjomput.. Bukan dekat. Kat Senai nun..

Semalam pun Ajak balik lambat gak. Dekat 10pm baru keluar opis. Terpaksalah aku ni menunggu kat depan PCM tu selama almost 40 mins. Susah gak keje luar ni ek.. Masa x menentu. Tetambah lagi keje macam Ajak ni. Bahagian R&D. Sure banyak keje punya.. X habis2 keje dia.

Nasib baiklah aku keje gomen. Walaupun sometimes ada kelas malam one or twice a week, at least aku flexible dgn waktu keje. No punch card. So, pagi boleh masuk lambat skek. Tapi jgnlah lebih dari kul 9. 8++ tu oklah.. Balik pulak, sometimes lambat, sometimes cepat. Tgklah tahap ke'bz'an aku hari tu.. Tapi, biasanya kul 5 aku dah ada kat umah dah. Watpe tunggu lelama kat opis yang nak runtuh tu. Student bknnya datang. Baik aku balik berehat kat umah. Nanti malam ada kelas..

Student ni pun satu. Kalau aku duduk kat opis, xde sorg pun yang datang menjenguk. Kalau aku keluar jek, x kisahlah gi mana, mesti ada yang mengada-ngada nak jumpa. Then, bising2 kata aku xde kat bilik. Dah korang dtg time lunch/after office hour, mmglah aku xde!!

Comments: Post a Comment

::::::::::[nurulqma]::::::::



shadowy wishes

a healthy baby

my morning sickness to go away


shadowy figures

e-fiz
amat
azil
fame
g-mie
crimson-skye
k. ayu
marssey
mijie
yoe
zict


shadow links

blogger
blogskins


shadow counts


make some sense

best viewed in 1024 X 768 resolution.


tagboard


recent shadows

Baru je habis meeting dgn TDP.Nampaknya, building ... ::: Dah lama sungguh x menulis.. Dah xde cerita.Anyway... ::: The following are some of the pics from the weddin... ::: Majlis Khatam Quran  ::: Me & My Lil' Sis  ::: Penutup Majlis Khatam Quran  ::: Bergambar selepas Majlis Berinai  ::: Majlis Bergambar di Bilik  ::: Majlis Berinai  ::: Menunggu Majlis Akad Nikah Bermula..  :::


ancient shadows

July 2004 ::: August 2004 ::: September 2004 ::: October 2004 ::: November 2004 ::: December 2004 ::: February 2005 ::: March 2005 ::: April 2005 ::: May 2005 ::: July 2005 ::: September 2005 ::: December 2005 :::

design from SCRATCH
aoi-chan

S

H

a

D

0

w

[ o-f ]

T

R

a

N

s

c

E

n

D

e

N

C

e

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com